Dapur Tanpa Sempadan...

Khamis, 12 Mac 2015

Bila dah pandai merangkak !

 

Hurmm.. Aku plan nak tidur di bilik sebentar untuk bangkit kembali jam 12 tengah malam manakala wife tidur di ruang tamu bersama anak anak.. Aku kena jauh dari Qhaliff.. Kalau ada dengan dia , dia takkan tidur ! Mesti nak ajak main..

Zahra ? Dia puas dah tidur siang hari.. Maka malam hari dia jadi burung hantu ..

image

Baru aku terlena dalam beberapa minit.. Terdengar suara di hujung kaki aku.. Aku bukak mata.. Zahra ketawa.. Huk alohhh.. Jauh laa dia merangkak ! Nasib baik dia masuk bilik.. Kalau ke bilik air ???? Hurm.. Sila tutup pintu bilik air bagi mereka yang ada anak kecil yang dah pandai merangkak dan berjalan ! Hurmm..

1 komen :

- dieyana - berkata... [Reply to comment]

comel, betul tu en ben, bila ank2 dh mula merangkak, kena jaga, bilik air mesti pasitkan tutup...moga dijauhkan berlakunya perkara2 yang tidak diingini

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI