Blogger agen yahudi ?

 

image

Terkedu ? Kecil hati ? Bengang ? Rasa apa ?? Aku rasa … aku rasa … Biasa jer .. Kalau aku tak buat , aku tak perlu nak sentap atau nak marah ! Kan ?

Bagi aku la.. sebelum kita nak menuding saudara seagama kita yang lain tu ‘tak betul’ kita kena pastikan dulu diri kita.. kemudian , fakta serta maklumat tersebut.. Kemudian , kesan dari tuduhan  tu.. Apakah impaknya ? Kalau tak , kita sebenarnya agen yahudi .. berjaya memecah belahkan saudara seagama ,kan ?

Blogger , satu nasihat la .. Ada yang baru buat blog , masih tercari rentak dan hala tuju.. Ada yang nak cepat dapat duit sampai terlupa keberkatan malah ada yang tak kisah soal halal haram.. Biarlah RM1 , tapi berkat dari RM1K tapi hasilnya dari penulisan yang merosakkan minda pembaca atau gossip yang menjatuhkan insan lain mahupun menulis fitnah !

Bagi aku , pengomen di dalam gambar tu  lom tau keselurahan kerja kerja yang perlu dilakukan oleh seorang blogger yang benar benar mencari makan melalui blog..

Fikirkan sendiri sebelum melemparkan tuduhan dan blogger pon sila jaga nama masing masing ..

9 ulasan:

  1. Ni kalau pergi klinik mesti darah naik tinggi... Geram,sedih,marah semua dah ada nie. Kalau jumpa memang kena cili jew. Dia marah orang lain habis semua tercalit kan...

    BalasPadam
  2. Biasa komen cenggitu saya buat tak tahu je. Masing masing ada pendapat masing masing. Tapi bila dah semua benda nak cakap haram memang bermasalah. *sabar*

    BalasPadam
  3. hurmmm sy blom nak terasa lagi sbb xpernah buat n xpernah terfikir nak jadi agen yahudi, apa pun elok juga yang menulis tu muhasabah dulu, atau barangkali dia sendiri yang jadi agen yahudi?

    BalasPadam
  4. Marah sangat pengomen tu kat blogger... apalah kesnya tu?

    BalasPadam
  5. looser whining, winner standing... org2 camtu boleh diabaikan dah... :)

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.