Dapur Tanpa Sempadan...

Rabu, 11 Mac 2015

Blogger agen yahudi ?

 

image

Terkedu ? Kecil hati ? Bengang ? Rasa apa ?? Aku rasa … aku rasa … Biasa jer .. Kalau aku tak buat , aku tak perlu nak sentap atau nak marah ! Kan ?

Bagi aku la.. sebelum kita nak menuding saudara seagama kita yang lain tu ‘tak betul’ kita kena pastikan dulu diri kita.. kemudian , fakta serta maklumat tersebut.. Kemudian , kesan dari tuduhan  tu.. Apakah impaknya ? Kalau tak , kita sebenarnya agen yahudi .. berjaya memecah belahkan saudara seagama ,kan ?

Blogger , satu nasihat la .. Ada yang baru buat blog , masih tercari rentak dan hala tuju.. Ada yang nak cepat dapat duit sampai terlupa keberkatan malah ada yang tak kisah soal halal haram.. Biarlah RM1 , tapi berkat dari RM1K tapi hasilnya dari penulisan yang merosakkan minda pembaca atau gossip yang menjatuhkan insan lain mahupun menulis fitnah !

Bagi aku , pengomen di dalam gambar tu  lom tau keselurahan kerja kerja yang perlu dilakukan oleh seorang blogger yang benar benar mencari makan melalui blog..

Fikirkan sendiri sebelum melemparkan tuduhan dan blogger pon sila jaga nama masing masing ..

9 komen :

Nurzakiah Hanum berkata... [Reply to comment]

singgah sini :)

Dunia Zumal berkata... [Reply to comment]

Ni kalau pergi klinik mesti darah naik tinggi... Geram,sedih,marah semua dah ada nie. Kalau jumpa memang kena cili jew. Dia marah orang lain habis semua tercalit kan...

reenapple berkata... [Reply to comment]

Biasa komen cenggitu saya buat tak tahu je. Masing masing ada pendapat masing masing. Tapi bila dah semua benda nak cakap haram memang bermasalah. *sabar*

~aSHa~ berkata... [Reply to comment]

what??

NFH berkata... [Reply to comment]

macam ni pun ada ke?

NFH berkata... [Reply to comment]

macam ni pun ada ke?

Harith Iskandar berkata... [Reply to comment]

hurmmm sy blom nak terasa lagi sbb xpernah buat n xpernah terfikir nak jadi agen yahudi, apa pun elok juga yang menulis tu muhasabah dulu, atau barangkali dia sendiri yang jadi agen yahudi?

Mrs. A berkata... [Reply to comment]

Marah sangat pengomen tu kat blogger... apalah kesnya tu?

bob Matcha berkata... [Reply to comment]

looser whining, winner standing... org2 camtu boleh diabaikan dah... :)

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI