Butik PEN MERAH DOT COM , Bangi Sentral.

by - Ahad, Mac 29, 2015

 

Semalam aku berpeluang ke perasmian butik rakan blogger , Pen Merah di Bangi Sentral. Tahniah kerana berjaya membuka mata ramai pihak yang mana blogger juga mampu pergi jauh jika tahu akan hala tuju sebenar !

Alhamdulillah.. ramai rakan rakan blogger turun bagi sokongan nampaknya ! Meriah dengan kunjungan tetamu dan juga hidangan yang menarik tekak ! Huhuh..

Dengan lokasi yang cukup strategik serta berhampiran restoran yang sudah dikenali ramai , nampaknya butik PEN MERAH DOT COM ni tak dinafikan mampu menarik ramai pelanggan terutamanya peminat fan page PenMerah [dot] com .

 DSC05377 DSC05379DSC05383

Jom naik tingkat 1.. tengok apa yang ada dijual di butik PEN MERAH ni .. Mariiii !!

Masa aku naik ni , tetamu lom dibenarkan naik lagi.. Masih dalam urusan pendaftaran. Tetamu tak dilepaskan serentak. Terpaksa buat by group bagi mengelakkan sebarang insiden tak diingini seperti lepasan air tanpa niat dan sebagainya.. Heheheh.. Gurau.. Tujuan mereka adalah untuk keselesaan tetamu. Memilih dengan tenang gituuu… kan ?

DSC05385

DSC05388

DSC05389DSC05386DSC05387image imageimage image

Amacam ? Ada pakaian untuk lelaki dan perempuan ! Bermakna kalau nak datang bersama pasangan anda , pasangan anda tak de la nak boring ! Dia pon leh cari baju untuk dia .. kan ? Hehehee ..

Untuk pertanyaan lebih lanjut , boleh ke fan page PenMerah [dot] com.

You May Also Like

2 comments

  1. da bukak butik dah pen merah . model airel zafril dengan wawa zainal kot .

    BalasPadam