Dapur Tanpa Sempadan...

Jumaat, 20 Mac 2015

Kecilnya dunia ..

 

Kalau tak silap aku , pertama kali aku bersua dengan Norman Hakim pada tahun 1998-1999 gitu la.. Ketika tu aku bekerja di Desa Melawati dan dia datang ke sana untuk buat satu tugasan. Masih aku ingat lagi ketika tu , akak akak kat situ bersungguh suruh aku gi bergambar dengan dia.. Kononnya sama la rupaaa ! Huhhh.. Aku pun gi laa.. Tak nak hampakan akak akak tu la.. Gitu la seingat aku ! Hahahaha.. Tapi segan tetap segan.. Sapa la aku berbanding dia yang bergelar artis ..

Semalam , ditakdirkan Allah.. aku duduk semeja dengan dia dan berbincang satu projek dengan dia ..bersama CEO Ephyra.. Kira ni projek Ephyra la gak.. hehehe … Produk kesukaan aku dan ramai wanita lagi sebab ianya berkesan sangat woo !

imageimage

Tengok badan diorang , terus gian aku nak pegang besi balik ! Huhuhuh.. Apakah dah sampai masa aku kembali ke gym ? uhukk.. Belum lagi kot ? Kena tunggu Zahra setahun usia dulu..

Alhamdulillah.. Norman tarak sombong punya orang ! Borak macam dah kenal bertahun tahun. Nasib baik minat sama yakni besi ! Hehehe. Maka boleh la masuk berborak..

Bro Kim Madoo .. Perghh.. badan dia jangan cakap laa ! Meleleh .. Tengok instagram dia.. Hahahaha .. Bro Kim Madoo memang best ! Tarak lokek ilmu .. Tanya je apa pon , dia jawab..

Sekurangnya malam tadi , berbaloi la aku turun berbincang dengan diorang.. InshaAllah , ada projek dalam masa terdekat ..

image

Dan 2 kotak Ephyra untuk stok sebulan..

3 komen :

Sham berkata... [Reply to comment]

Masa tu dia dgn group nyanyi ngan eizlan yusop n dato sani kan...?

Nurzakiah Hanum berkata... [Reply to comment]

la ....

izzeyda berkata... [Reply to comment]

seronoknya dapat jumpa artis..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI