Kecilnya dunia .. - BEN ASHAARI

Kecilnya dunia ..

 

Kalau tak silap aku , pertama kali aku bersua dengan Norman Hakim pada tahun 1998-1999 gitu la.. Ketika tu aku bekerja di Desa Melawati dan dia datang ke sana untuk buat satu tugasan. Masih aku ingat lagi ketika tu , akak akak kat situ bersungguh suruh aku gi bergambar dengan dia.. Kononnya sama la rupaaa ! Huhhh.. Aku pun gi laa.. Tak nak hampakan akak akak tu la.. Gitu la seingat aku ! Hahahaha.. Tapi segan tetap segan.. Sapa la aku berbanding dia yang bergelar artis ..

Semalam , ditakdirkan Allah.. aku duduk semeja dengan dia dan berbincang satu projek dengan dia ..bersama CEO Ephyra.. Kira ni projek Ephyra la gak.. hehehe … Produk kesukaan aku dan ramai wanita lagi sebab ianya berkesan sangat woo !

imageimage

Tengok badan diorang , terus gian aku nak pegang besi balik ! Huhuhuh.. Apakah dah sampai masa aku kembali ke gym ? uhukk.. Belum lagi kot ? Kena tunggu Zahra setahun usia dulu..

Alhamdulillah.. Norman tarak sombong punya orang ! Borak macam dah kenal bertahun tahun. Nasib baik minat sama yakni besi ! Hehehe. Maka boleh la masuk berborak..

Bro Kim Madoo .. Perghh.. badan dia jangan cakap laa ! Meleleh .. Tengok instagram dia.. Hahahaha .. Bro Kim Madoo memang best ! Tarak lokek ilmu .. Tanya je apa pon , dia jawab..

Sekurangnya malam tadi , berbaloi la aku turun berbincang dengan diorang.. InshaAllah , ada projek dalam masa terdekat ..

image

Dan 2 kotak Ephyra untuk stok sebulan..

3 ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.