Dapur Tanpa Sempadan...

Rabu, 25 Mac 2015

Kek Butter Marble Kukus untuk Qhaliff dan Zahra !

 

Nampak cam.. hurmm.. hurmm..

image

image

Ok.. dua potong untuk aku malam ni memandangkan anak anak kesayangan aku dah lena diulit mimpi bersama ibu dia .. Heheheh… Alhamdulillah..

Kek Butter Marble Kukus ni dibuat oleh Nur 'Aliah Nadhirah Abdullah yang mana dia dah lama follow blog aku dan akhirnya bersua jua kitorang di warung Nasi Lemak Antarabangsa , Kampung Baru , baru baru ini dan sebentar tadi di D’Laila Mee Udang yang dah tersohor.. hehehe..

Sedap ke ? Aku bukanlah pengemar kek tapi kek ni kalau makan bersama kopi panas , perghhhhh ! Confirm nak order lagi.. Hahahaha.. Maka , makan kena beringatlah aku..

Berminat nak rasa ? InshaAllah menepati selera. Aku punya tekak , tekak antarabangsa tapi ari tu kat Paris , semua tak sedap ! Hahahaha.. Ok , aku tekak Malaysia jer.. lalalal ..

Nak order.. sila baca komen komen terlebih dahulu mereka yang dah menempahnya di SINI..

Terima kasih yer , Aliah..

4 komen :

Nurzakiah Hanum berkata... [Reply to comment]

sedap tue

Nur Aliah Nadhirah Abdullah Lim Bee Jen berkata... [Reply to comment]

Terima kasih kembali kpd Che Ben. Mohon maaf atas apa yg kurang. Nom nom nom

Cik Yaya berkata... [Reply to comment]

dapnyer tgok...

MyLife Ria berkata... [Reply to comment]

Sedapnya :)
Rezeki anak-anak, ayah gak tumpang untung..hihi

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI