Nasib baik ada Sony SmartBand !

 

Dua kali tertinggal phone.. Nasib baik laaa ada guna SmartBand dari Sony ni.. Er , dah guna telefon pintar Sony , maka kena guna gadget Sony gak la kan .. hehehe ..

Tiap kali tertinggal , SmartBand yang aku pakai ni akan bergetar.. Andai kata tersalah letak di mana mana dalam rumah atau kawasan berhampiran , kena pulak takde telefon lain .. maka SmartBand pon berguna ketika ni !

image

Lain ? Kalau incoming call .. SmartBand akan bergetar juga ! Alarm ? Pon ada haaa.. Tu belum masuk lagi untuk log segala pergerakkan seharian kita ! Kemana kita pergi.. berapa jauh berjalan.. berlari .. tidur , semua akan direkodkan !

Tapi kalau dapat SmartWatch .. lagi laa sedap ! Hehehe.. Kalau ada duit lebih , boleh laaa sambar.. kan kan ?

image

1 ulasan:

  1. kan.nak beli smartwatch jugak.huawei watch baru cantik!

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009