Penjimatan bermula !

by - Rabu, Mac 04, 2015

 

Nak cari gel mandian yang berkualiti serta ada pelindungan diri ? Hehee.. Aku guna shower gel with Tea Tree Oil dari Cosmoderm je sekarang ni.. Rasa segar je lepas mandi..

image

Tak payah nak guna banyak pon masa mandi . Sedikit pon dah cukup menyegarkan. Maklumlah bulan depan GST bermula. Aku kena cari produk yang bagus tapi tak mahal ! Kena belajar berjimat dah ni.. Hurmm..

Selesai mandi , guna pulak losyen yang mampu menghalau nyamuk ! Maklumlah kannnn.. sekarang ni musim denggi ! Jadi kena waspada ! kan kan ?

image

Ada dua pilihan.. Boleh rujuk di www.cosmoderm.com.my untuk mendapatkan maklumat dengan lebih lanjut !

Bila aku tak pakaikan losyen pada anak anak aku , memang akan ada la tanda tanda merah di tangan dan kaki mereka ! Cuaca kering dan hujan kejap kejap gini memang seronok la nyamuk membiak ! Tiada alasan lagi untuk kedekut memandangkan dah murah pon harga jualan di Cosmoderm tu..

Jangan lupa follow Instagram , Twitter Cosmoderm untuk melihat sendiri testimonial mereka yang dah gunakan produk Cosmoderm ni .. InshaAllah berbaloi..

You May Also Like

7 comments

  1. BETUL TUE ABG BEN...
    KENA JIMAT SEKARANG...
    SEMUA BENDA AKAN NAIK HARGA...
    http://jmbelog.blogspot.com/

    BalasPadam
  2. kalau balik kg boleh beli ni.set anti nyamuk.

    BalasPadam
  3. losyen anti-nyamuk? wow..kna pi beli ni..

    BalasPadam
  4. Dalam entri ini saya terfikir tentang Denggi. Sekarang gejala Denggi bukan pada bintik merah atau suhu panas dan beberapa faktor lain yang sedia maklum sebelum ini. Terbaru turut memberi kesan pada hati.

    BalasPadam
  5. Nape Cosmoderm ni camni ye? Order barang 4 mac tapi spai skarang barang tak sampai lagi. Lama sangat kot... ke memang service diorang ni teruk?

    BalasPadam
  6. @ummi zikry

    Salam Puan Ummi Zikry saya wakil pihak Cosmoderm, maaf atas kelewatan tersebut mungkin puan boleh sertakan order number untuk pihak kami trace pembelian puan. Terima Kasih

    BalasPadam