Perguna isteri untuk kepentingan diri sendiri ?

 

Terkedu.. Nak percaya atau tidak ? Hurmm.. Tapi ni bukan kali pertama aku membacanya ! Banyak kali dah aku dengar melalui sumber yang amat boleh dipercayai !

Suami tak kerja.. duduk rumah , goyang kaki tapi mintak duit kat isteri untuk terus hidup ! Ada pulak suami keluar gi kerja berminggu lamanya tapi satu sen pon tak bagi kat isteri ! Nak tak nak , isteri kena kerja untuk cover perbelanjaan keluarga ! Lagi ? Yer..si isteri sanggup buat pinjaman peribadi untuk si suami berkahwin lain !!

Cerita tipu ? Hurmm.. Banyak lagi sebenarnya kalau nak diceritakan ni .. Semuanya gara gara , I LOVE YOU membuta tuli ! Semua tak pikir panjang.. Asalkan si laki tak tinggalkan dia , dah laa ! Haihh..

Zaman ni kan.. bukan lagi dah perempuan kaki kikis ! Lelaki dah cukup bijak amik peluang terutamanya perempuan yang gemar tunjuk harta dan pangkat ! Lelaki dah mula bijak atur strategi.. Hanya perlu bekalkan kekacakan dan kepetahan bercakap terutamanya bab agama dan dunia ! Cair..

Sebab tu jangan ikut nafsu .. Jangan asal kawin ..

2 ulasan:

  1. mencabar jugak perkataan i love u ni. huhu

    BalasPadam
  2. penting bg lelaki meletakkan tahap kesedaran pd tingkat paling tggi, kalau tak itulah jadinya.Agama letak ketepi

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009