Dapur Tanpa Sempadan...

Selasa, 10 Mac 2015

Perguna isteri untuk kepentingan diri sendiri ?

 

Terkedu.. Nak percaya atau tidak ? Hurmm.. Tapi ni bukan kali pertama aku membacanya ! Banyak kali dah aku dengar melalui sumber yang amat boleh dipercayai !

Suami tak kerja.. duduk rumah , goyang kaki tapi mintak duit kat isteri untuk terus hidup ! Ada pulak suami keluar gi kerja berminggu lamanya tapi satu sen pon tak bagi kat isteri ! Nak tak nak , isteri kena kerja untuk cover perbelanjaan keluarga ! Lagi ? Yer..si isteri sanggup buat pinjaman peribadi untuk si suami berkahwin lain !!

Cerita tipu ? Hurmm.. Banyak lagi sebenarnya kalau nak diceritakan ni .. Semuanya gara gara , I LOVE YOU membuta tuli ! Semua tak pikir panjang.. Asalkan si laki tak tinggalkan dia , dah laa ! Haihh..

Zaman ni kan.. bukan lagi dah perempuan kaki kikis ! Lelaki dah cukup bijak amik peluang terutamanya perempuan yang gemar tunjuk harta dan pangkat ! Lelaki dah mula bijak atur strategi.. Hanya perlu bekalkan kekacakan dan kepetahan bercakap terutamanya bab agama dan dunia ! Cair..

Sebab tu jangan ikut nafsu .. Jangan asal kawin ..

2 komen :

zulhilmitempoyak berkata... [Reply to comment]

mencabar jugak perkataan i love u ni. huhu

Harith Iskandar berkata... [Reply to comment]

penting bg lelaki meletakkan tahap kesedaran pd tingkat paling tggi, kalau tak itulah jadinya.Agama letak ketepi

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI