Sepetang di Kg.Godang , Kelantan.

 

Tak sangka ramai pulak terpukau dengan suasana kampung yang bersawah padi ni.. Ok , aku pun terpukau gak.. Hehehe..

image

image

Bukan senang orang nak LIKE atau RETWEET bila bab gambar ni haaa ! Bukanlah dambakan LIKE atau RETWEET tapi terasa la berbaloi amik gambar cantik cantik dan dikongsikan bersama rakan rakan di dunia maya ni.. Sekurangnya , damai sekejap perasaan diorang tu.. kan ?

Sayangnya matahari terbenam di sebelah sana.. Kalau terbenam betul betul di depan aku , aku tak leh nak bayangkan betapa cantiknya.. SubhanAllah.. ni pon dah cukup cantik bagi aku.. Kalau tak mengenangkan tujuan utama aku ke sini , aku rasa banyak lagi gambar aku amik.. Huhuh..

imageimage

Aku cuma guna kamera phone ,  Sony Xperia Z3 untuk amik gambar gambar ni..

imageimageimageimage

Hehehe.. orang yang tinggal kat situ pon tak percaya ini hasil dari lokasi situ.. Hahahaha … Cantik kan ? Huhuhuh.. Aku harap esok dapat tengok tempat yang lagi cun ..

Sayangnya esok kena balik KL dah. Nasib baik la aku terpaksa cari rezeki untuk keluarga.. Kalau tak , confirm merayau lagi tempat tempat menarik di Kelantan ni.. Hurmm..

5 ulasan:

  1. memang cantek..nak2 snap pulak pix guna sony z3 tuhh...mmg pix lagi perhh laa.... rindu nk balik kelantan..makan etot...sedap uhh

    BalasPadam
  2. cantik sangat.. terima kasih En BA kerana menjamu mata kami dengan keindahan alam ini..

    BalasPadam
  3. Thanks for sharing ! sungguh indah ! .... :)

    BalasPadam
  4. tak pernah sampai ke Kelantan lagi.. tapi tQ Ben sebab bagi teman cucu mata nengok pemandangan sana yang cantik2..

    BalasPadam
  5. Cantik kg ni... n Z3 mmg best..clear pic nya..

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009