Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 2 Mac 2015

Susu anak atau susu bapak ?

 

“ Wah , Ben.. Kenapa makin mengecut ? “.

Ok.. soalan menyedihkan tu sebenarnya ! Haahaha.. Terus terang , aku dah sangat sangat kurang menyadokan diri kebelakangan ni sebab menumpukan perhatian pada pembesarkan anak anak terutamanya Zahra. Nasib baik kawin sorang.. Kalau 2 ? Mesti lagi kecut aku kan ?

Ahaaa.. Sebagai seorang bapa , aku kena pikir gak mana satu penting.. Yelah , duit gi gym , beli susu protein tu bukanlah murah ! Mahal ok !! Sekali gi gym , RM5.. Seminggu 5 kali. Sebulan ? Susu , satu botol RM200++ ! Haaaaa.. Duit duit tu leh masuk ke tabung pembelajaran anak anak .

Dari berhenti terus , kan lebih baik kurangkan ? Aku tau.. memang plan gitu.. tapi kena tunggu Zahra besar skit .. Aku pon nak rehatkan badan setelah berbelas tahun dok pikul besi tak bergaji tu haaa.. Kasi otot rehat sebelum mulakan kembali bertugas , dalam masa terdekat !

Aku memang plan nak ke gym balik ni setelah mendapat tahu , lelaki tua semakin menjadi pilihan gadis gads muda ni .. Lalaaaa..

2 komen :

Farah Waheda Wahid berkata... [Reply to comment]

takpeeee...ok lagi tu aben... tak adalah hilang sado terus... hik hik hik..

ali mohamad berkata... [Reply to comment]

Lagi baik kita berikan perhatian dengan pembesaran anak-anak kita dari memikirkan pembesaran otot-otot kita nak ke gym. Bila sudah berusia nanti, akan terasa segala kesakitannya, sengal sana sengal sini.

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI