Dapur Tanpa Sempadan...

Khamis, 30 April 2015

Bancuh susu sendiri dah dia !

 

Dia nak susu.. Tunjuk kat aku. Aku capai je bekas susu dia , dia pantas gi amik bangku kecik dia. Dan sedia untuk bancuh susu dia sendiri !

image

Pandai pulak tak kasi tumpah.. Kalau ada tumpah.. dia wat muka 10 sen.. Dia tau aku nanti akan bersihkan.. Dia terus sambung ke scoop seterusnya !

Hurm.. Tapi aku tak kasi la dia tuang air panas. Dia pon tau tu ‘MERBAHAYAAAA’.. katanyaa…  Hurm.. tunggu sorang lagi nak nak jadi chef kat dapur rumah ni .. Memasing dah muka sibuk kat dapur..

3 komen :

Faziera193 berkata... [Reply to comment]

good qhaliff..hehe

seronok bila tengok perkembangan anak ni.. (^__^)

izzeyda berkata... [Reply to comment]

pandainya Qhaliff..

Yuhaidah Yusof berkata... [Reply to comment]

jarang dh bce sal abang ben dlm fb..hehe suami minat abg ben nk blaja jadi sado katenye..blh abg bg tip hehehe

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI