Bancuh susu sendiri dah dia !

 

Dia nak susu.. Tunjuk kat aku. Aku capai je bekas susu dia , dia pantas gi amik bangku kecik dia. Dan sedia untuk bancuh susu dia sendiri !

image

Pandai pulak tak kasi tumpah.. Kalau ada tumpah.. dia wat muka 10 sen.. Dia tau aku nanti akan bersihkan.. Dia terus sambung ke scoop seterusnya !

Hurm.. Tapi aku tak kasi la dia tuang air panas. Dia pon tau tu ‘MERBAHAYAAAA’.. katanyaa…  Hurm.. tunggu sorang lagi nak nak jadi chef kat dapur rumah ni .. Memasing dah muka sibuk kat dapur..

3 ulasan:

  1. good qhaliff..hehe

    seronok bila tengok perkembangan anak ni.. (^__^)

    BalasPadam
  2. jarang dh bce sal abang ben dlm fb..hehe suami minat abg ben nk blaja jadi sado katenye..blh abg bg tip hehehe

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009