COSMODERM : Geram Kerana Bintik Hitam !

by - Khamis, April 09, 2015

 

Hurmm.. Tanpa ilmu atau infomasi yang tepat , apa saja yang kita buat atau nak buat , akan merbahayakan kita. Kan ? Contohnya kalau kita nak pandu kereta tapi takde ilmu pun mengenai kereta dan juga undang undang jalan raya ! Kan dah bahaya tuu ..

Sama gak bila  bab penjagaan muka ni haa ! Aku , antara lelaki yang malas nak jaga kebersihan muka atau lebih tepat lagi , sebenarnya tak tau nak jaga kebersihan muka ni camana haa ! Asyik dok basuh dengan air atau guna pencuci muka je , dah ! Bersih dah !

Rupany-rupanya tidak sama sekali !! Nak jaga muka ni ada banyak langkah dan perlu teratur ! Kalau tidak , akan beri kesan sampingan pada muka kita seperti kulit kering dan gatal gara gara main belasaj je guna !

Tapi aku tak risau.. COSMODERM dah bagi tunjuk ajar pada aku cara bagaimana nak gunakan produk penjagaan muka dengan lebih tepat dan jitu ! Hahahaha ..

Dan selepas dapat ilmu atau tips ni , barulah muka aku yang selama ni bila guna , terasa cam ..kering gitu ! Haa.. Rupanya, salah aku sendiri ! Main belasah jer guna ! Hehehe.. Kena ada ilmu tauuuu ..

Ok.. ni tips dan petua bagi mereka yang punya ada masalah bintik hitam di muka ..

image

Camana nak pakai ? Tonton video yang aku jadi model ni haa.. Hehehehe atau klik terus di SINI.

Bagi yang berminat untuk mendapatkan produk keluaran Cosmoderm, boleh beli samada di farmasi farmasi terpilih atau juga melalu online di www.cosmoderm.com.my.

Jika ada sebarang pertanyaan berkenaan produk , boleh saja ke fan page Cosmoderm .. Cosmoderm (Halal Personal Care Products).

You May Also Like

4 comments

  1. LEPAS NI TAK PERLU LA NAK GERAM LAGI KAT BINTIK2 HITAM OKEY.. Bagi yang berminat untuk mendapatkan produk keluaran Cosmoderm, boleh beli samada di farmasi farmasi terpilih atau juga melalu online di www.cosmoderm.com.my.
    Jom dapatkan segera untuk mengatasi maslaah kulit anda...Wah wah wah boss dah makin berseri wajahnya sejak guna produk cosmoderm ..

    BalasPadam
  2. hehe iena pn pengguna cosmoderm :)
    selalu beli online je sb klu online banyak pilihan. kalau kt farmasi ade produk yang ade dan ade yang tak (^_~)

    BalasPadam