Dapur Tanpa Sempadan...

Jumaat, 17 April 2015

Makan malam tanpa GST !

 

Harga ? Masih sama seperti sebelum GST menjelma.. Ok je la bagi aku.. Lagi pun bukan kecik sizenya.. Puas makan !

image

image

Hehehee.. dah kurang meleleh .. tapi kalau nak meleleh , leh je mintak.. elakkan pembaziran.. Rasa ? Masih seperti dulu.. Padat dengan isi ..

Kat mana ni ? Google Lava Grill Sri Kembangan.. Nanti dapat la jawpannya.. heee..

10 komen :

MamaFaMi berkata... [Reply to comment]

Bilalah nak dapat merasa makan kat Lava Grill ni... hmmm....

Farah Waheda Wahid berkata... [Reply to comment]

nasib dah makan kalau tidak confirm terliurrrr...

Syafik Kamaluddin berkata... [Reply to comment]

wowww terliuq cheqqq..haha

Syafik Kamaluddin berkata... [Reply to comment]

woww terliuqqq cheqqqq

izzeyda berkata... [Reply to comment]

sedapnya tengok..

adda syuhada berkata... [Reply to comment]

sedapnyer...

Hamelia Hamid berkata... [Reply to comment]

adui sedap

Meeya Techik berkata... [Reply to comment]

auuummmmm............... sedapnyiiiiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....

Rozita berkata... [Reply to comment]

huhu...kolesterol....

Sheila Adziz berkata... [Reply to comment]

waduiiihhh... sedapnye mmg meleleh jg yg menengok nie...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI