Dapur Tanpa Sempadan...

Rabu, 29 April 2015

Nanee's Telekung

 

Baru balik dari Prima Walk Puchong. Aku dihubungi oleh rakan blogger dari #kelabbloggerbenashaari yang mana owner butik Nanee’s Telekung nak bagi hadiah untuk wife, nak bagi telekung ! Dalam kepala aku, telekung biasa biasa je la.. Tapi rezeki jangan ditolak, kan ?

Dari Putrajaya nak ke sini hanya mengambil masa 20 minit. Guna waze , search jer  Bazaar Prima Puchong.. confirm jumpa ! Hehehe.. Dalam jam 11.00 pagi , aku bersama keluarga aku sampai. Awal pulak.. Hehehe..

Dan aku sekeluarga dijemput masuk… Aku suka tengok pakaian wanita sebenarnya.. Kain lembut , kasar .. corak… warna.. Pakaian luar tauuu. Jangan pikir bukan bukan lak yerrrr..

Ok… memang cantik cantik la.. sesuai pakai untuk solat. Memang menutup aurat sungguh laa..

imageimage imageimage imageimage imageimage image

Cantik ? Nak order ? Heehe.. aku tauuu… Ok ok , nak order kalu .. ada dua cara.. Leh terus ke butiknya atau ke ;

Web :  http://www.naneestelekung.com.my/ 

Facebook : https://www.facebook.com/naneestelekung

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI