Pening nak pujuk mana !

 

Qhaliff dah anggap adik dia ni , sebaya dia ! Cara dia bermain dengan adik dia , memang agak keras sikit. Kena pantau 100% ! Tapi adik dia , rela jer .. Tak de la pulak nak teriak ke apa.. Malah suka lagi..

Sesekali , aku marah Qhaliff bila cara dia kasar.. Yelah , dia bukan tau apa apa pon lagi kan ? Kena slow slow ..

image

Tapi bila kena marah… pandai merajuk.. Bawak diri jauh jauh…

“ Haaa.. sana ada lipas ! “.

Terus kembali kat aku dengan muka garang sambil jelir lidah ! Hhahaha… Tau takutttt…

image

Kesian pulak kat dia bila kena marah.. Hurm… Dulu ditimang timang.. kan ? Tapi memang aku selalu lebihkan dia .. hurmm..

2 ulasan:

  1. comel muncung abang qhaliff..

    BalasPadam
  2. Ank butir kak zila qhaliff ni. Hihi sebiji sama muka kak zila... :)

    syiann dia merajuk ye abg qhaliff..main elok2 ye dgn adik.. adik pun dh besar dh. dlu jumpa qhaliff sebesar zahra la...

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009