Dapur Tanpa Sempadan...

Selasa, 14 April 2015

Qhaliff Iman : Tetiba panas ..

 

Kul 3 pagi , wife kejut aku.. Katanya  badan Qhaliff panas. Aku yang seharian tak rehat , memang tak mampu nak bukak mata. Untung wife leh handle sorang sorang.. Dia kasi mandi dan makan ubat. Qhaliff tak banyak karenah dah skang. Makin matang lak nampak..

Dan tadi selepas solat subuh , bagi mandi sekali lagi. Masih panas lagi badan.. Apakah sebab cuaca ? Ada jugak kawan bagitau anak mereka malam tadi kepanasan dan terpaksa dibukakkan baju..

image

Projek hari ni… terpaksa aku batalkan. Terpaksa ! Takkan nak biar diorang dalam keadaan gitu kan ? Zahra pon panas gak badan dia .. Hurmm ..

image

Hurrm… .

2 komen :

Julia Johari berkata... [Reply to comment]

Anak adalah segalanya, sakit dia kita rasa, happy dia pun kita rasa, tak pe ben, insyaAllah Allah ganti rezeki ben byk lagi sebab berbakti kepada keluarga dahulu...semoga anak2 ben segera sembuh...risau anak x sihat.

izzeyda berkata... [Reply to comment]

berkorban untuk anak apa salahnya.. kesihatan mereka tiada galang gantinya..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI