Sarapan makan yang sederhana tapi ‘merbahaya’ ! - BEN ASHAARI

Sarapan makan yang sederhana tapi ‘merbahaya’ !

 

Wife masak. Bosan nak nak makan kat luar ! Petrol mahal. Gst lagi ! Nak jimat , boleh gi serbu D’Laila Suppower yang memang menjimatkan ! Harga makanan tak de GST punyaaa .. Haa ..

Amacam ? Tergugat ? Aku tauuu.. hahaha ..

image

Tapi untuk malam tadi , aku sendiri dah tak larat nak memandu ! Penat… anak anak pun dah tidur awal disebabkan penat bermain air.Kesian pulak nak paksa bangun untuk ikut keluar kan ? Hehehe.. Nasib baik ada alasan anak tidur untuk elakkan diri dari keluar !

image

Tapi lain pulak masalah timbul bila wife masak kat rumah ! Ada budu dan ada ulam ! Jawabnya ??? Maka bertambah tambah la aku makan malam tadi.. non stop action hingga nasi abis ! Huhuhu.. Kan dah merbahaya tuuuuuu.. Heee…

4 ulasan:

  1. kalau masak kat umah mmg mkn tak ingat walaupun menu simple.. ikan bilis goreng ngan telur goreng pun boleh habis nasi seperiuk.. hehehee

    BalasPadam
  2. air tangan bini tuu yang bahaya jugak.. makan bertambah2.. hahaha..

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.