Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 6 April 2015

Seharian sibuk cari rezeki ..

 

Penat ? Hurmm… Awal pagi dah keluar ke Shah Alam hingga tengahari kemudian terus ke Cyberjaya untuk meeting bersama penganjur untuk projek KBBA BLOGGER’S DAY , tidak lama lagi ! Hurmmm..

Abis meeting terus balik ruma.. Sampai je rumah , Qhaliff dah terjerit jerit nak mandi kolam !

“ Jap..bagi daddy solat dulu yer.. pastu kita mandi.. “. Qhaliff terus cool.. Sehingga aku kata ‘jom’ , baru dia kembali excited. Zahra yang baru siap mandi petang , kembali disarungkan baju mandi untuk turut serta pesta petang .. hahaha ..

Pada awalnya, tak cadang pon nak join sama tapi tengok Qhaliff seronok semacam jer.. jeles la pulak aku ! Hahahaha.. Tu terus terjun tiruk bersama diorang ..

imageimage

Rasa bersalah timbul sebenarnya. Tinggalkan diorang dihujung minggu untuk cari rezeki buat keluarga.. Hurm.. Ikut hati aku , tak nak la kan tapi apa nak buat .. inilah punca pencarian aku ! Aku tak nak dikatakan makan duit bini !! Tak sanggup weh !

2 komen :

Allene typicalmommy berkata... [Reply to comment]

good daddy...

mas saari berkata... [Reply to comment]

syokkan dpt puaskan hati anak2, hilang rasa penat..

takpe ben, anak2 memahami daddy dia cari rezeki.. moga rezeki ben sentiasa ada utk keluarga..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI