Dapur Tanpa Sempadan...

Ahad, 3 Mei 2015

Dah mula bergaduh !

 

Zahra mula gemar mencari aku untuk ‘bermanja-manjaan’ . Si abang yang nampak Zahra buat gitu , terasa cemburu. Mula dia buat sesuatu untuk menarik perhatian aku.

image

Dah mereka akan mula ‘bertempur’ sesama mereka. Zahra pun dah mula garang dan membalas setiap ‘serangan’ abang dia ! Perghhhh.. Dia ni mengingatkan akan perangai aku sendiri ! Adeh… bahaya tulll…

Zahra telah cecah setahun bulan ni. Lahir pada 8.5.2014 , bermakna tak lama lagi akan sambut hari lahirnya. Size badannya tak seperti abangnya dulu tapi semangat dia serta keberaniannya , lebih tinggi dari abangnya dulu..

Bermakna.. aku akan mula pening.. Huhuhu..

3 komen :

Sya Nadia berkata... [Reply to comment]

Haha..anak kedua mmg mcm tu kan? He kan abg Ben? Baik mengaku..haha..tp mmg betul,.anak no 2 no dia lebih garang,lebih pandai,lebih berani. Semua anak sedara termasuk adik Sya n abg hubby semua sama..

ArELeEz berkata... [Reply to comment]

dua2 pun comel sgt..!

yanie yusuf berkata... [Reply to comment]

comel Zahra...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI