Dapur Tanpa Sempadan...

Selasa, 19 Mei 2015

Dia ingat rupanya !

 

Sampai je di rumah , Qhaliff tanya..

“ Nak Roy… “

Haaaaa ?? Terkedu aku ! Aku tak tau selama ni dia hafal nama nama RoboCar Poli ni sehinggalah dia dapat pegang kesemuanya petang tadi. Namun gitu , aku cuma bagi dia main Amber dan Poli jer. Helly dan Roy aku tak kasi bukak !

Dan malam tadi , bersiap nak balik ke Sepang , anak buah aku mintak Roy. Sian kat dia.. aku bagi la tanpa pengetahuan Qhaliff.. Aku tak sangka lak mamat ni leh ingat !! Adehhh ..

DSC06619

Moral ! Jangan ingat budak budak ni , sekadar budak budak ! Mereka dah diberi susu menguatkan ingatan sejak dari dalam perut lagi ! Haaaa.. Maka , jangan sesekali nak tipu atau ajar menda mengarut dengan diorang.. Huhuh.. Diorang ingat woo..

1 komen :

Azura Aziz berkata... [Reply to comment]

hahaha... nnt penuh 1 bilik dgn mainan dia je..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI