Hilangkan bau mulut !

 

Dulu kan , setiap kali aku nak jumpa orang bermesyuarat mesti risau. Risau mulut berbau ! Hahaha..terutama lepas makan makanan berminyak. Hurmm..

Maka aku pasti usung Listerin atau chewing gum. Berkumur atau kunyah dulu chewing gum. Risau wehhh mulut berbau !

image

Satu hari tu aku try Habbatus Sauda.. Amik secubit dan kunyah.. Beberapa minit kemudian , aku mula sendawa.. angin keluar wo ! Dan try bau mulut.. Eh , takde bau ??? Wah , dasat ni..

Sebenarnya aku tak sangka la Habbatus Sauda ni mampu hilangkan bau mulut pon… secara tak sengaja.. Dan sekarang , memang aku amalkan setiap pagi dengan niat nak buang angin dalam badan..

Tak caya, try la …

9 ulasan:

  1. habatussauda.. raja segala ubat.. bau mulut pun boleh yek.. br tahu....

    BalasPadam
  2. Banyak khasiat Habbatus Sauda' ni.. Samada penyakit berat dan ringan. Boleh digunakan semua peringkat usia.

    BalasPadam
  3. habatussauda banyak kebaikkan utk diamalkan seharian

    BalasPadam
  4. habatus sauda ni mmg bagus .. akak kalau peknen mmg selalu makan ni .. maklum la angin mmg byk lam badan

    BalasPadam
  5. bgus,baru beli sebotol biji habatusauda ni...

    BalasPadam
  6. Apa rasa dia ye kalau makan habatusauda ni? Erks.

    BalasPadam
  7. peknen boleh makan ke ? sebab asyik berangin je nie..

    BalasPadam
  8. Camner nak daptkan habatus sauda nie?

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009