Dapur Tanpa Sempadan...

Jumaat, 8 Mei 2015

Kanak-kanak mula berimaginasi tanda kreatif ?

Hurmm.. dia dah start main Ultraman , kereta kecilnya dan permainan yg dia abaikan satu hari dulu.. Apakah dia dah mula punya imaginasi ? Sekarang ni pun dah pandai menyanyi menghiburkan hati..hurmm..

Aku teringat segala apa yg dia buat.. memang aku pun dulu gitu.. Permainan pon aku mula cipta sendiri.. Hurmm...

Sian Qhaliff.. takde kawan nak ajak main sama.. Tapi nanti bila ada kawan , abis lupa dunia dia bermain ! Hurmm.. Ikut perangai ayah. Kuar pagi , petang baru nampak muka ! Selagi mak tak menjerit , selagi tu tak balik ! Hahahaha..

6 komen :

Shark Kay berkata... [Reply to comment]

heheh..
ini mesti adik dia tidor nie..

PPKI TOK LELA berkata... [Reply to comment]

FASA2 MEMBESAR...

Julia Johari berkata... [Reply to comment]

Teringat kt Qhaliff bermain dgn Qaiser tempoh hari...Qhaliff very shy guy...lembut je dia cakap.

Cikk Mimin berkata... [Reply to comment]

sel sel otak sedang berhubung

Maria Firdz berkata... [Reply to comment]

Mmg dah masuk usia utk berimiginasi.

izzeyda berkata... [Reply to comment]

ini namanya sel otak sedang berhubung.. itulah,anak hari cuti jer hilang.. pergi main dengan kawan2..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI