Kanak-kanak mula berimaginasi tanda kreatif ?

Hurmm.. dia dah start main Ultraman , kereta kecilnya dan permainan yg dia abaikan satu hari dulu.. Apakah dia dah mula punya imaginasi ? Sekarang ni pun dah pandai menyanyi menghiburkan hati..hurmm..

Aku teringat segala apa yg dia buat.. memang aku pun dulu gitu.. Permainan pon aku mula cipta sendiri.. Hurmm...

Sian Qhaliff.. takde kawan nak ajak main sama.. Tapi nanti bila ada kawan , abis lupa dunia dia bermain ! Hurmm.. Ikut perangai ayah. Kuar pagi , petang baru nampak muka ! Selagi mak tak menjerit , selagi tu tak balik ! Hahahaha..

6 ulasan:

  1. heheh..
    ini mesti adik dia tidor nie..

    BalasPadam
  2. Teringat kt Qhaliff bermain dgn Qaiser tempoh hari...Qhaliff very shy guy...lembut je dia cakap.

    BalasPadam
  3. sel sel otak sedang berhubung

    BalasPadam
  4. Mmg dah masuk usia utk berimiginasi.

    BalasPadam
  5. ini namanya sel otak sedang berhubung.. itulah,anak hari cuti jer hilang.. pergi main dengan kawan2..

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI