Kenapa perlu ada ‘KELANTAN’ ?

 

Apa masalah ‘mereka’ ni dengan KELANTAN ?? Perlu ke nak highlight KELANTAN di setiap artikal mereka ni ???? Apa dosa KELANTAN sampai begitu sekali atau punya agenda tersendiri ?

image

Tak sengaja ? Ok… Tengok akhbar apa eh.. Ni ada kawan di FB bagi gak…

image

Hurmmm.. 2 kali ? Tak sengaja lagi ? Hurmmm …

image

Haihh…. Harap pasni prihatin la skit yer ! Jangan bangkitkan ‘kenegerian’ di tajuk berita anda tu.. Nak kata blogger yang buat , takkan la kan ? Ni keluar kat suratkhabar berbayar tuuu ! Kalau blogger , memang sah sah nak tarik trafik.. Ni apa kes ?

Menulis biarlah ikhlas.. Infomasi disampaikan biarlah tepat dan tidak berat sebelah..

2 ulasan:

  1. Kenapa artis2 lelaki & pompuan kelantan yg hensem & comey x mentioned plok dari kelantan..macam neelofa tu saya baru je tahu dia org kelantan

    BalasPadam
  2. Salah satu 'strategi' nak menghangatkan lagi berita mereka!

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.