Dapur Tanpa Sempadan...

Khamis, 14 Mei 2015

Nak jual ke tak ?

 

Kamera lama aku , Sony Alpha 5000 yang kerosakkan lensanya disebabkan jatuh akhirnya dah dapat penganti ! Aku guna lens kamera baru aku , Sony Alpha 5100. Yelah , dah ada dua lens kan ? Maka lens 30mm tu aku guna kat kamera baru dan 16-50mm tu aku guna kat kamera lama ..

image image

Dan yang baru ni.. baru punya.. Hehehe..

image

Ok..baru tau nape orang giler ‘menembak’ dengan guna lens best best ! Hurmmm..

Nak jual ke kamera lama aku ? Hurmm..

3 komen :

POJIEGRAPHY BLOG berkata... [Reply to comment]

Cantik bentuk kamera ni!

Fazrol Amer berkata... [Reply to comment]

jual kat murah2 dah laa..

NURUL AQIDAH AZAHAR berkata... [Reply to comment]

cantiknye..kalau rasa tak perlukan boleh je jual..tp kalau ida tak la sbb syg.hehhehe

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI