Nak jual ke tak ?

 

Kamera lama aku , Sony Alpha 5000 yang kerosakkan lensanya disebabkan jatuh akhirnya dah dapat penganti ! Aku guna lens kamera baru aku , Sony Alpha 5100. Yelah , dah ada dua lens kan ? Maka lens 30mm tu aku guna kat kamera baru dan 16-50mm tu aku guna kat kamera lama ..

image image

Dan yang baru ni.. baru punya.. Hehehe..

image

Ok..baru tau nape orang giler ‘menembak’ dengan guna lens best best ! Hurmmm..

Nak jual ke kamera lama aku ? Hurmm..

3 ulasan:

  1. cantiknye..kalau rasa tak perlukan boleh je jual..tp kalau ida tak la sbb syg.hehhehe

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009