Perbezaan ibu dan ‘abang’ jaga anak !

 

Mana satu ibu jaga anak dia ? Dan mana satu si ayah yang jaga ?

image

image

Kan ? Aku tau.. mesti korang nak kata yang gambar bawah tu , aku yang jaga.. Kemas je gitu kan ? Tu la dia kasih sayang seorang ayah.. Anak didahulukan , kekemasan diutamakan !

Tak caya la tuuu ..

2 ulasan:

  1. hahaha...
    x cayeee...

    atas mesti abg ben jaga...
    bawah mesti isteri abg ben jaga...

    confirmmmmmm!!

    BalasPadam
  2. mesti bawah tu wife yg jagekan..

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.