Dapur Tanpa Sempadan...

Jumaat, 15 Mei 2015

Pukul 3 pagi..

Wife dah selamat tidur.. Terlalu penat sebab dia bangun awal pagi untuk siapkan makan pakai anak anak dia.. Aku , sambung jaga Qhaliff.. Dan Zahra yang dah pandai tak nak tidur malam ! Huhhh..

Qhaliff memang dah jadi tabiat.. Mintak susu pastu ajak lepak dalam bilik , setiap malam.. atas kul 12 tengah malam !

image

Dan baru nak lepak berdua ngan Qhaliff , tetiba dengar bunyi gelang loceng.. makin lama makin kuat ! Aku perhati kat pintu… dan muncullah budak ni ! Camana dia berjaya lepas dari kawalan mak dia ?? Iskh iskh iskh..

image

Kul 3 pagi tak tidur lagi diorang.. Akhirnya , semua sekali bangun dalam rumah aku tuuu.. Tak pasal pasal semua mengantuk pagi ni..huhu..

4 komen :

Afidah Azmi berkata... [Reply to comment]

hahaha...keciannyer...kul 3 pagi still tak tidur g...

yoorin melacolea berkata... [Reply to comment]

erkk..zahra mengigau ke tuuu..heee

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Segar bugar mata qhaliff ye..amboi mek cumill..join juga..

Ieta Mat Saad berkata... [Reply to comment]

Hehe... Gitulah ada anak kecik² yg sedang membesar Ben...

Terbaik Ben. Just tajuk pukul 3 pagi je. Boleh bikin akak jengah sini dan pasti tinggalkan komen. Happy blogging Ben ^__^

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI