Pukul 3 pagi..

Wife dah selamat tidur.. Terlalu penat sebab dia bangun awal pagi untuk siapkan makan pakai anak anak dia.. Aku , sambung jaga Qhaliff.. Dan Zahra yang dah pandai tak nak tidur malam ! Huhhh..

Qhaliff memang dah jadi tabiat.. Mintak susu pastu ajak lepak dalam bilik , setiap malam.. atas kul 12 tengah malam !

image

Dan baru nak lepak berdua ngan Qhaliff , tetiba dengar bunyi gelang loceng.. makin lama makin kuat ! Aku perhati kat pintu… dan muncullah budak ni ! Camana dia berjaya lepas dari kawalan mak dia ?? Iskh iskh iskh..

image

Kul 3 pagi tak tidur lagi diorang.. Akhirnya , semua sekali bangun dalam rumah aku tuuu.. Tak pasal pasal semua mengantuk pagi ni..huhu..

4 ulasan:

  1. hahaha...keciannyer...kul 3 pagi still tak tidur g...

    BalasPadam
  2. erkk..zahra mengigau ke tuuu..heee

    BalasPadam
  3. Segar bugar mata qhaliff ye..amboi mek cumill..join juga..

    BalasPadam
  4. Hehe... Gitulah ada anak kecik² yg sedang membesar Ben...

    Terbaik Ben. Just tajuk pukul 3 pagi je. Boleh bikin akak jengah sini dan pasti tinggalkan komen. Happy blogging Ben ^__^

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009