Qhaliff nampak hantu ?

 

image

Nak makan malam.. gi satu tempat ni..tempat ni dulu mmg kerap gi.. Tiba tiba mlm , mlm ni gi ..Qhaliff meraung tak nk turun kereta.Takut katanya. Aku paksa dia turun gak..Tak sampai 10 saat , berlari dia masuk dlm kereta sambil dikejar oleh wife.. Kebetulan aku ada di dalam kereta. Plan nak lelap mata dalam 5 minit sebab sakit kepala.

Akhirnya tukar port makan..Gi ke PICC. Aku kata kat wife.. Nak tgk apakah Qhaliff wat perangai macam tadi gak ? Kalau dia wat perangai , mmg dia yang bermasalah..

Dan setibanya di tempat tu , dia lak tak sabar nak turun dari kereta walhal tempat ni baru sekali dua je dtg !! Dia seolah serasi lagi tempat ni .. Hurm....

image

Tempat yang aku kata pada awal tu , aku tak leh cerita kat mana. Takut jadi fitnah. Risau gak.. dulu tempat tu macam dah kurang orang.. sekarang ni ramai balik ! Nak kata sedap sangat situ , tak gak.. hurmm..

6 ulasan:

  1. Org kata mata budak ni boleh nampak makhluk halus. Betul ke tak tau lah. Atau sebenarnya Qhaliff tu tau makan tak sedap sangat kot? Hehe.

    BalasPadam
  2. mungkin betul ada hantu tuh.. sebab budak besar macam nih, mereka boleh nampak benda macam tu..

    BalasPadam
  3. ada yang tidak kena nampaknya :v

    BalasPadam
  4. Di manakah itu Ben? Anak² pandangannya telus. Lg² mereka masih suci dan bersih dr dosa.. Sabar je lah kan...? Moga Qhaliff tak demam ya

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009