RoboCar Poli Qhaliff sampai dah !

 

Alhamdulillah.. Rezeki Qhaliff !  Terima kasih Diya Nadia. Berbaloi tunggu hingga ada stok.. Huhuhu..

image imageimage imageimage

Suka dia..tak lepas langsung RoboCar Poli dia.. hurmm… Untung budak budak zaman skang.. Zaman aku dulu , terliur tengok kawan aku dok main robot ni haa.. Nak mintak beli , kesian kat orang tua..Mahai woiii ! Sekarang ni murah murah la gak ..

Bagi yang berminat nak beli , leh tanya Puan Diya Nadia yer..

2 ulasan:

  1. Hati qhaliff berbunga bunga,,
    senyum mekar tidak lekang,,
    wahai daddy qhaliff suka,,
    setiap masa qhaliff pegang,,
    hehe...seronok ye..

    BalasPadam
  2. wah..sonokla qhaliff ye...btw, mmg comel la robocar tu....


    http://miraadzlia.blogspot.com/

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.