Dapur Tanpa Sempadan...

Selasa, 19 Mei 2015

RoboCar Poli Qhaliff sampai dah !

 

Alhamdulillah.. Rezeki Qhaliff !  Terima kasih Diya Nadia. Berbaloi tunggu hingga ada stok.. Huhuhu..

image imageimage imageimage

Suka dia..tak lepas langsung RoboCar Poli dia.. hurmm… Untung budak budak zaman skang.. Zaman aku dulu , terliur tengok kawan aku dok main robot ni haa.. Nak mintak beli , kesian kat orang tua..Mahai woiii ! Sekarang ni murah murah la gak ..

Bagi yang berminat nak beli , leh tanya Puan Diya Nadia yer..

2 komen :

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Hati qhaliff berbunga bunga,,
senyum mekar tidak lekang,,
wahai daddy qhaliff suka,,
setiap masa qhaliff pegang,,
hehe...seronok ye..

Mira Adzlia berkata... [Reply to comment]

wah..sonokla qhaliff ye...btw, mmg comel la robocar tu....


http://miraadzlia.blogspot.com/

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI