Sada Borneo mampu ganti Kitaro !

 

Pertama kali aku tonton video mereka di Asia’s Got Talent , semalam dan terpaku sepanjang muzik mereka dimainkan.. Terus teringat aku pada Kitaro yang aku minat sangat satu tika dulu..

image

Hurm… persembahan mereka berjaya mendapat 4 undian dari juri serta tepukan gemuruh dari penonton. Sememangnya benar kata salah seorang juri , lagu dimainkan mereka berjaya membuatkan penonton berada dalam ‘dunia lain’ untuk seketika. Terasa kedamaian di situ !

Lagu gini kalau layan ketika nak tidur atau dalam keadan stress mahupun ketika berendam dalam bilik air , confirm best ! Hahahaha .. Moga lebih banyak lagu lagu begini muncul. Makin bosan dengan lagu yang entah apa apa di zaman ni..

Tak caya kalu , leh layan kat SINI dan ni video penuhnya.. kat SINI.. Semoga mereka terus berjaya dan mendapat tempat di pentas dunia.. leh ganti Kitaro !

1 ulasan:

  1. assalamualaikum
    singgah pagi
    hehe hari ini malasnya nak dtg keja, bukan apa dah cuti lama kan...

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009