Sado yang tak berakal ?

Aku sampai sampai je..tgk gym ni ..aku geleng kepala !  Pengguna terakhir malam tadi tak reti nak kemas dan susun semula barang barang selepas guna !! Haihh..

Nak besarkan badan tapi disiplin tarak .. tarak guna gak bro !! Lepas guna , simpan la balik barang barang..

Hurmm..

9 ulasan:

  1. mak aih bersepah2. apa guna otot besar kalau otak kecik. btw singgah sini :)

    BalasPadam
  2. Singgah pagi...
    mak aii..teruknya....
    klu yea pun..simpan la balik..
    mcm budak² betul..

    BalasPadam
  3. dumbell tu bahaya letak bawah.. pernah tersepak... sakitnyaaaaaaaaaaaa

    BalasPadam
  4. ni bukan sado dah
    menyondol dah ni...

    BalasPadam
  5. Sikap yang perku diperbaiki..kesian pada orang lain..

    BalasPadam
  6. pergh.. rajin betul abam sado semua tu... tak patut...

    BalasPadam
  7. kena buat notice 'reverse psikologi' bang kat dinding hihi. contoh 'jika anda orang terakhir menggunakan peralatan di sini, maka berbanggalah untuk berbuat pahala percuma dengan mengemas semula peralatan ini' haha

    BalasPadam
  8. sebelum ubah bentuk badan dari cekeding ke sado, kena la 'sadokn' attitude dulu.

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009