Dapur Tanpa Sempadan...

Rabu, 27 Mei 2015

Sado yang tak berakal ?

Aku sampai sampai je..tgk gym ni ..aku geleng kepala !  Pengguna terakhir malam tadi tak reti nak kemas dan susun semula barang barang selepas guna !! Haihh..

Nak besarkan badan tapi disiplin tarak .. tarak guna gak bro !! Lepas guna , simpan la balik barang barang..

Hurmm..

9 komen :

Prince of Noob berkata... [Reply to comment]

mak aih bersepah2. apa guna otot besar kalau otak kecik. btw singgah sini :)

Nieyl berkata... [Reply to comment]

Singgah pagi...
mak aii..teruknya....
klu yea pun..simpan la balik..
mcm budak² betul..

Eny Abdullah berkata... [Reply to comment]

dumbell tu bahaya letak bawah.. pernah tersepak... sakitnyaaaaaaaaaaaa

Tok Puteh berkata... [Reply to comment]

ni bukan sado dah
menyondol dah ni...

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Sikap yang perku diperbaiki..kesian pada orang lain..

Allene typicalmommy berkata... [Reply to comment]

pergh.. rajin betul abam sado semua tu... tak patut...

NURUL AQIDAH AZAHAR berkata... [Reply to comment]

teruknye perangai

saye niza berkata... [Reply to comment]

kena buat notice 'reverse psikologi' bang kat dinding hihi. contoh 'jika anda orang terakhir menggunakan peralatan di sini, maka berbanggalah untuk berbuat pahala percuma dengan mengemas semula peralatan ini' haha

ArELeEz berkata... [Reply to comment]

sebelum ubah bentuk badan dari cekeding ke sado, kena la 'sadokn' attitude dulu.

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI