Sado yang tak berakal ? - BEN ASHAARI

Sado yang tak berakal ?

Aku sampai sampai je..tgk gym ni ..aku geleng kepala !  Pengguna terakhir malam tadi tak reti nak kemas dan susun semula barang barang selepas guna !! Haihh..

Nak besarkan badan tapi disiplin tarak .. tarak guna gak bro !! Lepas guna , simpan la balik barang barang..

Hurmm..

9 ulasan:

  1. mak aih bersepah2. apa guna otot besar kalau otak kecik. btw singgah sini :)

    BalasPadam
  2. Singgah pagi...
    mak aii..teruknya....
    klu yea pun..simpan la balik..
    mcm budak² betul..

    BalasPadam
  3. dumbell tu bahaya letak bawah.. pernah tersepak... sakitnyaaaaaaaaaaaa

    BalasPadam
  4. ni bukan sado dah
    menyondol dah ni...

    BalasPadam
  5. Sikap yang perku diperbaiki..kesian pada orang lain..

    BalasPadam
  6. pergh.. rajin betul abam sado semua tu... tak patut...

    BalasPadam
  7. kena buat notice 'reverse psikologi' bang kat dinding hihi. contoh 'jika anda orang terakhir menggunakan peralatan di sini, maka berbanggalah untuk berbuat pahala percuma dengan mengemas semula peralatan ini' haha

    BalasPadam
  8. sebelum ubah bentuk badan dari cekeding ke sado, kena la 'sadokn' attitude dulu.

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.