Dapur Tanpa Sempadan...

Ahad, 24 Mei 2015

Sesekali bila mereka bergurau kasar !

 

Pening ! Hahahaah.. Kelihatan agak keras gurauan si abang ! Aku jadi risau.. Dan memang kerap kali Zahra menangis gara gara guraua abangnya tu tapi tak sampai seminit , dia kembali ketawa dengan abangnya !

Kekadang rasa macam abang cemburu dengan adiknya..

Qhaliff.. mana Zahra ? “ Tanya aku.

Zahra hilang. “ Jawab Qhaliff dan kembali layan youtubenya !

Huk aloh.. sesuka hati jer jawab gitu.. Adehh…

Tapi bila diorang berdua depan mata , main tak hengat punya ! Kalau aku sakat Zahra sampai nangis , confirm abangnya datang membantu. Huhuhuh..

Sayang sebenarnya tapi mungkin Qhaliff belum pandai bergurau dengan adiknya.. kan ?

image

1 komen :

Cikk Mimin berkata... [Reply to comment]

adat lee abang x tunjuk perasaan kat semua org..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI