Dapur Tanpa Sempadan...

Khamis, 7 Mei 2015

Tak boleh tidur malam ?

 

Kalau aku payah sangat nak dapat tidur malam yang nyenyak , aku akan sapu minyak Pati Batook Ori ni kat dada , perut  , dahi dan batang hidung aku.. hehehee.. Pastu tak sampai 5 minit , aku pasti akan lena ! InshaAllah..

Sama gak minyak ni aku gunakan pada Qhaliff dan Zahra selepas mandi. Sapu kat dada dan perut diorang.. Untuk elak selsema atau bagi kelegaan supaya dapat tidur lena..

image

Lenguh lenguh kaki pon aku akan pakai minyak ni . Biasanya aku akan beli 2-3 untuk stok sebulan. Ok la kan ? Nak guna minyak yang tak tau asal usul , memang bermasalah terutama kita sebagai orang Islam , dititikberatkan mengenai Halal Haram ni.. hurmm..

Ok ke ? Testimoni ? Hurmm.. aku buat banyak dah entri pasal ni.. Heheheh .. Leh je rujuk entri lepas.. Antara persoalan yang biasa ditanya , mana nak beli ? Camana nak jadi agen ? Buat pendapatan sampingan ? Baby boleh pakai tak ? Apa pun , kita mampu mencuba jer… Selebihnya biarlah DIA yang tentukan.. kan ?

2 komen :

Nurzakiah Hanum berkata... [Reply to comment]

:) bagus kan

Illya Farhana berkata... [Reply to comment]

Kadang2 LeYa pun ade sukar nak tido mlm.. Ini satu peluang menarik utk LeYa cuba batook ori ni..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI