Bila dah dapat kaki..

10:00 PG
  Terus terang aku katakan , Zahra lebih cepat matang berbanding abangnya. Dikala usia dia setahun lebih ni , dia nampak dah mendahului ab...

Banyak main sangat !!

10:38 PTG
  “ Qhaliff , meh pakai baju.. cepat !! “ Melompat sana sini atas katil ni ! Geram tul.. Tahap kegeraman aku tu takde la sampai tahap na...

Bukan rezeki Zahra..

7:02 PTG
  Demam dia hari ni. Tetiba je suhu badan naik hingga 38 darjah Celcius. Sian dia.. Aku pun tekak dah tak sedap tambah dengan batuk. Wife ...

#ErtiSosial bagi kamu ?

12:06 PG
  Sebelum aku mulakan bebelan , apa kata tonton dulu video di link ni : digi.my/ben Ok , dah ? Sudah menjadi lumrah sekarang , gadget di...

Sememangnya dah begitu !

1:59 PG
  Zahra tiba-tiba menyendiri di sebalik langsir.. Aku pelik memula. Risau je dia dok mengutip benda dan masukkan ke dalam mulutnya.. Tapi ...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.