Aktiviti malam hujung minggu !

 

Tak tau mana nak gi ? Jom lepak depan Palace of Justice atau Mahkamah Keadilan Putrajaya. Bermula Jumaat malam rasanya.. maklumlah , esoknya cuti kan ?

Aku , kalau takde kerja nak buat.. memang sinilah destinasi kami sekeluarga. Sini Qhaliff boleh berbasikal sepuasnya..huhu.. Dan aku leh relaks skit.. sambil bersenam ! Kan kan ?

imageimageimageimage

Meriah tapi mampu mengundang bahaya jugak sebenarnya ! Ada yang bermain roller blade macam kawasan ni takde orang lagaknya ! Takkan nak suruh budak budak ni gi main jauh jauh ? Walhal ‘korang’ kena prihatin skit.. Main ala kadar dah la.. Ni main macam esok tiada lagi dah ! Haishhh..

Esok malam turun lagi.. hehehe.. kalau tak hujan la…

1 ulasan:

  1. Wah seronoknyer qhaliff dan zahra dpt buat aktiviti camni..sesekali dapat peluang keluar dan beraktiviti bersama keluarga..alangkah indahnya.,,semoga kekal sebagai sebuah keluarga yg bahagia...aamin aamin

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.