Dapur Tanpa Sempadan...

Sabtu, 13 Jun 2015

Aktiviti malam hujung minggu !

 

Tak tau mana nak gi ? Jom lepak depan Palace of Justice atau Mahkamah Keadilan Putrajaya. Bermula Jumaat malam rasanya.. maklumlah , esoknya cuti kan ?

Aku , kalau takde kerja nak buat.. memang sinilah destinasi kami sekeluarga. Sini Qhaliff boleh berbasikal sepuasnya..huhu.. Dan aku leh relaks skit.. sambil bersenam ! Kan kan ?

imageimageimageimage

Meriah tapi mampu mengundang bahaya jugak sebenarnya ! Ada yang bermain roller blade macam kawasan ni takde orang lagaknya ! Takkan nak suruh budak budak ni gi main jauh jauh ? Walhal ‘korang’ kena prihatin skit.. Main ala kadar dah la.. Ni main macam esok tiada lagi dah ! Haishhh..

Esok malam turun lagi.. hehehe.. kalau tak hujan la…

1 komen :

Akif Imtiyaz berkata... [Reply to comment]

Wah seronoknyer qhaliff dan zahra dpt buat aktiviti camni..sesekali dapat peluang keluar dan beraktiviti bersama keluarga..alangkah indahnya.,,semoga kekal sebagai sebuah keluarga yg bahagia...aamin aamin

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI