Ambil berkat bersahur..

 

“ Bang… nak sahur apa esok ? “

“ Nasi ngan telur kicap pon ok dah.. “

Sian kat wife.Zahra demam.Tak nak lepaskan dia. Asyik nak menyusu jer.. Kerap merengek. Sesekali aku tenangkan Zahra. Dodoikan dia..  Wife tak cukup rehat.. Aku nak demand makan sedap sedap ? Kejam sungguh aku..

Nasib baik bapak aku dah latih aku dan adik beradik aku..

“ Makan apa saja mak hang masak ! “

Jadi , jangan banyak bunyik ! Orang dah nak masak kan , pon dah beruntung ! Nak demand lelebih , masak laa sendiri.. kan ?

image

Alhamdulillah.. Kenyang dah.. Tekak pon tak leh nak menelan sangat. Dah mula terasa bahang kepanasan cuaca.. Hurmm..  Yang penting , bangun bersahur ! Banyak keberkatannya woo.. Rugi tak bangun…

Ujian Ramadhan bermula.. Moga amalan kita diterima Allah.

7 ulasan:

  1. alhamdulillah..rezeki juga tu..saya pon masak sardin je utk suami..dia yg request cmtu..hihihi

    BalasPadam
  2. suami saya pun macam tu juga. alhamdulillah rezeki juga

    BalasPadam
  3. nasi+telur+kicap pun dh sedappp

    BalasPadam
  4. nasi+telur+kicap pun dh sedappp

    BalasPadam
  5. alhamdulillah, menu kita sama laa hari pertama puasa

    BalasPadam
  6. alhamdulillah, menu kita sama laa hari pertama puasa

    BalasPadam
  7. alhamdulillah.. telur goreng ngan kicap tu pun dah m'bukak selera.

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009