Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 29 Jun 2015

Azwan Ali , mengapakah kau ?

 

Terus terang , aku dulu minat cara dia mengacarakan sesuati rancangan. Mulutnya serupa bertih jagung membuatkan sesebuah rancangan tu menjadi menarik !

Tapi sejak sejak ‘tahtanya’ diambil oleh pengacara yang lebih kreatif , lebih bijak , lebih berhati hati bila berkata kata dan juga sangat peramah ( hingga jatuh ke bumi ) , dia berubah sikap ! Apakah kerana ini dia jadi gitu ?

Kelmarin , isunya timbul lagi. Aku baca asal usul isunya tu.. ternyata dia salah paham mengenai MENATE namun sikapnya yang ramai dah tau tu , membuatkan isu ni terus panas dek kata kata yang dilontarkan ke dalam Twitter yang penuh dengan.. hurm..

Aku malas nak sedekah pahala aku pada dia.. Cuma mampu nak kata , aku cukup hampa la dengan dia .. Semoga Allah berikan dia hidayah dan kembali menerangi hatinya yang semakin nampak tak tau apa dia nak sebenarnya di dunia ni ! Haa.. Nak title Diva berkekalan ke ? Iskh..

Ok .. Aku malas nak cakap lebih.. Kang kata aku ustaz dunia maya atau keyboard warrior lak tapi aku tetap ada hak utk berkata memandangkan dulu aku pernah meminati cara dia mengendalikan sesuatu rancangan.. Tu je yer.. hehehe ..

Kalau kita rasa kita bagus , maka tak perlu nak buktikan pada orang lain.. memadai  dengan terus berbakti pada masyarakat..

3 komen :

Lyssa Faizureen berkata... [Reply to comment]

yuhuuu .. Lyssa dari dulu tak suka dia . haha .

Iris Jasmine berkata... [Reply to comment]

over betul dia mengamuk huhuhuhu

Min Aina Ila Aina berkata... [Reply to comment]

Amiiin..saya pun doakan jugak semoga dia diberi petunjuk dan bawak-bawak bertenang:)

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI