Azwan Ali , mengapakah kau ?

by - Isnin, Jun 29, 2015

 

Terus terang , aku dulu minat cara dia mengacarakan sesuati rancangan. Mulutnya serupa bertih jagung membuatkan sesebuah rancangan tu menjadi menarik !

Tapi sejak sejak ‘tahtanya’ diambil oleh pengacara yang lebih kreatif , lebih bijak , lebih berhati hati bila berkata kata dan juga sangat peramah ( hingga jatuh ke bumi ) , dia berubah sikap ! Apakah kerana ini dia jadi gitu ?

Kelmarin , isunya timbul lagi. Aku baca asal usul isunya tu.. ternyata dia salah paham mengenai MENATE namun sikapnya yang ramai dah tau tu , membuatkan isu ni terus panas dek kata kata yang dilontarkan ke dalam Twitter yang penuh dengan.. hurm..

Aku malas nak sedekah pahala aku pada dia.. Cuma mampu nak kata , aku cukup hampa la dengan dia .. Semoga Allah berikan dia hidayah dan kembali menerangi hatinya yang semakin nampak tak tau apa dia nak sebenarnya di dunia ni ! Haa.. Nak title Diva berkekalan ke ? Iskh..

Ok .. Aku malas nak cakap lebih.. Kang kata aku ustaz dunia maya atau keyboard warrior lak tapi aku tetap ada hak utk berkata memandangkan dulu aku pernah meminati cara dia mengendalikan sesuatu rancangan.. Tu je yer.. hehehe ..

Kalau kita rasa kita bagus , maka tak perlu nak buktikan pada orang lain.. memadai  dengan terus berbakti pada masyarakat..

You May Also Like

3 comments

  1. yuhuuu .. Lyssa dari dulu tak suka dia . haha .

    BalasPadam
  2. over betul dia mengamuk huhuhuhu

    BalasPadam
  3. Amiiin..saya pun doakan jugak semoga dia diberi petunjuk dan bawak-bawak bertenang:)

    BalasPadam