Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 29 Jun 2015

Banyak main sangat !!

 

“ Qhaliff , meh pakai baju.. cepat !! “

Melompat sana sini atas katil ni ! Geram tul.. Tahap kegeraman aku tu takde la sampai tahap nak mendera anak yer , kawan kawan.. Geram tu macam nak gigit gigit je pipi dia tuuu.. Haaa… Gigit sayang ! Bukan gigit mencederakan.. Huhuh..

Dia melompat lagi.. Adik dia pon sama jer ! 2x5 ! Dah dapat kaki , dua dua lupa dunia ..

Akhirnya aku dapat gak tangkap dia dan pakaikan baju ..

image image

Pastu aku tergaru kepala aku sendiri..

“ Ni baju sapa lak ? “

Aku pandang Zahra.. Pandang Qhaliff..

Ler…

6 komen :

Dunia Zumal berkata... [Reply to comment]

Tersilap baju pulak yer...

NARDtheNERD berkata... [Reply to comment]

salah pki baju... hihi

NURUL AQIDAH AZAHAR berkata... [Reply to comment]

hehe.cute je

Atie Zieya berkata... [Reply to comment]

hahaha....ok ni lawak

SweetLikeWhat berkata... [Reply to comment]

bapak pun banyak main..wakakkaa

yoorin melacolea berkata... [Reply to comment]

hhahaha.. lawak je.. tuan punya badan pon watlek wat peace je tu.. haha

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI