Banyak main sangat !!

 

“ Qhaliff , meh pakai baju.. cepat !! “

Melompat sana sini atas katil ni ! Geram tul.. Tahap kegeraman aku tu takde la sampai tahap nak mendera anak yer , kawan kawan.. Geram tu macam nak gigit gigit je pipi dia tuuu.. Haaa… Gigit sayang ! Bukan gigit mencederakan.. Huhuh..

Dia melompat lagi.. Adik dia pon sama jer ! 2x5 ! Dah dapat kaki , dua dua lupa dunia ..

Akhirnya aku dapat gak tangkap dia dan pakaikan baju ..

image image

Pastu aku tergaru kepala aku sendiri..

“ Ni baju sapa lak ? “

Aku pandang Zahra.. Pandang Qhaliff..

Ler…

6 ulasan:

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI