Dapur Tanpa Sempadan...

Ahad, 28 Jun 2015

Beraya dengan air kelapa laut Man Java !

 

Di Aeon Alamanda.. Air bergas bersepah ! Fuhh…  Air bergas ni , gula tinggi ! Hurmm.. Nak jamu tetamu nanti dengan air gas ke ? Aiseyman.. Sian diorang kan ?

Aku terfikir.. kalau gitu air apa ? Teringat lak sorang akak blogger ni ! Dia dan suaminya keluarkan produk mereka sendiri ! Ahaaa… Aku plan raya ni nak jamu tetamu dengan air kelapa laut je la.. Sesuai la dengan cuaca yang panas ni kan ? Air kelapa laut ni kalau disejukkan.. hurmmmm.. nyaman koooo !

Aku percaya air tangan kawan aku sendiri ! Aku percaya sangat mereka akan memastikan kebersihan adalah keutamaan ! Dan kelazatan adalah kemestian.. kan kan ?

image

Buat pengetahuan.. ada banyak penjual air kelapa laut yang gunakan pati dari Man Java ni.. hehehe ..

image

Aku plan nak stokkan banyak sikit sblm raya. Takut abis lak.. Kata kak Sue ( pengurus Man Java ) , cepat abis stok untuk pati air kelapa ni.. Hurm… Harap sempat la yer..

Bagi yang berminat , leh contact Puan Shuhaida Kabdy di Facebooknya..

image

5 komen :

Shuhaida Kabdy berkata... [Reply to comment]

As salam Ben,tq tau..stok Kelapa Laut untuk Ben ada,akak dah reserved dah..nanti akak antar untuk Ben tau.. :)

Kiera Rashid berkata... [Reply to comment]

Terbaik....
Acik Sue punya produk :D

yanie yusuf berkata... [Reply to comment]

mmg sedapppp

HE.RE. K.NOT berkata... [Reply to comment]

huhuhuh...Nak juga rasa kesedapan air kelapa laut Man Java ni..asyik dengar orang lain ckp sedap. .saya pun nak jugak. nnti carik Kelapa Laut Man Java

Dunia Zumal berkata... [Reply to comment]

Tak pernah rasa lagi nie, kena try juga...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI