Dapur Tanpa Sempadan...

Sabtu, 13 Jun 2015

Bermotivasi bersama MYRYL..

 

Alhamdulillah… Perancangan sebulan berjaya akhirnya. Seramai 18 blogger dari Kelab Blogger Ben Ashaari dan Projek Travel telah meluangkan masa untuk menghadiri Prebiu Ekslusif Dvd Training “ Warna & Kerjaya “ Bersama Blogger di Hotel Bangi-Putrajaya..

image

Selingan jap.. Cantik giler permandangan di kawasan hotel ni.. Kiranya kalau buat kursus di hotel ni pon dah kira gempak ! Makanan pon sedap sedap wooo..

image

Ok..sambung.. Bengkel ni dianjurkan oleh MYRYL dan diketuai oleh Puan Shuhada Alauddin dan juga staffnya. Kesemua mereka sangat peramah dan membantu ! Ternyata bengkel begini patut dibuat di jabatan jabatan kerajaan untuk meningkatkan lagi semangat serta keyakinan diri..

imageimageimage

Yang pasti , bengkel berjaya membuatkan semua blogger yang terlibat balik ke rumah dengan semangat baru.. Semangat inginkan perubahan pada diri sendiri dan ingin lebih berjaya dari sekarang .. termasuk aku !

Nanti aku cerita lagi eh.. Hehehe…  Ingin tau dengan lebih lanjut pasal WARNA DAN KERJAYA ? Boleh layari www.myryl.net atau ke instagram mereka , @myrylpoint.

3 komen :

Akif Imtiyaz berkata... [Reply to comment]

Wah menarik ni..jgn main2 dgn warna..warna ada pelbagai ceritaaa... sangat menarik bengkel macam ni..

DYatie ABakar berkata... [Reply to comment]

Ya! Bengkel ini sangat bagus dan amat memotivasikan. Alhamdulillah. Balik dengan penuh semangat. Alhamdulillah.

yanie yusuf berkata... [Reply to comment]

best sgt...memberi motivasi tinggi..alhamdulillah.. tq abg ben dan MYRYL

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI