Bila guna Serum Kawalan Minyak dari Cosmoderm !

 

Barulah terasa segar, bersih dan ringan skit muka bila guna pembersih muka dan serum kawalan minyak tea tree dari Cosmoderm ni !

Sebelum aku kenal produk produk Cosmoderm , aku pakai jenama yang selalu keluar kat tv. Memula tu ok la tapi lama lama kulit jadi kering dan gatal ! Maknanya , tak sesuai untuk aku la tu.. kan ? Hehehee..

image

image

Nak guna pon takde la makan masa.. Lepas mandi setiap malam , bersihkan muka dan pakai ! Baru nak tidur pon rasa selesa jer.. Kan ? Maklumlah , sebelum tu kan dok menjemur muka di luar sana tuuu.. dengan asap kereta , asap rokok dan sebagainya.. Mereka yang mukanya berminyak macam aku ni , sesuai la pakai..

Nak tau lebih lanjut , boleh je baca di entri aku : Khas untuk muka yang berminyak !

2 ulasan:

  1. cosmoderm produk yng elok utk kulit sensitif & berjerawat. dlu masa kulit baru nak matang mmg pakai ni. lepastu perasan dah elok kulit stop pakai, gatal pakai yg lain. ni kulit teruk balik haha macam nk kena pakai smula cosmoderm gayanya

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009