Blogger ? Boleh hidup ke ?

Alhamdulillah..aku 'kembali ' ke bangunan yg pernah aku bekerja satu tika dulu.. Memang hasrat ingin kembali ke sana tapi bukan sebagai kakitangan .. kembali sebagai salah seorang yg mempunyai pengaruh.. mampu memberikan impak dalam bidang pelancongan domestik.. buat masa ini !

Terjumpa dgn pegawai yang pernah aku bekerjasama satu tika dulu..orgnya cukup peramah dan berpengalaman.. Dia tanya perkembangan aku dan kehidupan aku..

" Patutlah nampak makin muda dan ceria.. Seronok hidup sekarang kan ? Anak anak pon jaga sendiri.. Tak sangka boleh hidup dgn kerja gini kan ? "

Aku senyum . Aku sendiri tak sangka tapi aku punya keyakinan tinggi.. Aku perlu berjaya buktikan..

Kalau pakcik yg meniaga pisang goreng ini mampu hidup , aku takkan tak boleh kan ? Usaha mau lebih kawan..

6 ulasan:

  1. hhihi betul tu ... rezeki ada dimana-mana.. yg penting usaha n terus berusaha.... :)

    BalasPadam
  2. Boleh hidup jika rajin berusaha kan abg ben. :-)

    BalasPadam
  3. Ben dah lagend...!!
    memang boleh hidup arr.. tak dinafikan lagiii... :)

    BalasPadam
  4. rezeki Allah maha luas.. kalau rajin usaha, insyaAllah, dapatlah habuannya.. yang penting Halal.. :)

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009