Dapur Tanpa Sempadan...

Selasa, 9 Jun 2015

Kalau diorang ‘bersatu’ !

 

Ada ketika.. si abang macam cemburukan si adik.. Tak kasi sentuh apa jua mainan ! Cemburu betul ke atau saja saja je nak sakat orang tuanya ?

imageimage

Tapi bila ditinggalkan berdua , sayang rupanya dia kat adik dia…. Dia jaga. Dia buaikan adik dia.. Bila dengar adik dia merengek dalam buaian , cepat cepat gi cari orang tua dia yang kat dapur. Hurmm..

Si adik.. dah pandai menyakat ! Suka mengacau abang dia bila bermain. Agaknya tu la kot si abang tak kasi sentuh permainan dia ? hurmm..

Kalau dua dua bersatu.. aku sendiri jadi hijo… cili hijo gitu ! Hurmmmm.. Tapi dua dua bagus.. Dalam diam dua dua memerhati dan belajar.. segala tindak tanduk dari aku dan ibunya.. Hurmm..

3 komen :

Farah Waheda Wahid berkata... [Reply to comment]

adik beradik yang comel... he he he...

Emas Putih berkata... [Reply to comment]

ayat "hurmmm hurmm hurmm " je tengok banyak hahaha

Dkna Abza berkata... [Reply to comment]

cepat besar.. nanti dapat adik lagi

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI