Qhaliff Iman nak bunuh diri ?

 

Zahra dah pandai dah skang ! Tiap kali aku turun dari kereta , kalau aku tak amik dia , dia akan tercengang ! Tak percaya dia ditinggalkan begitu saja.. Sesekali akan terkeluar “ Dyy.. " yakni merujuk kepada “ Daddy “.

Semalam , tiba je di depan restoran Tom Yum Kung , aku terus amik Zahra dan masuk ke dalam restoran. Aku tinggalkan Qhaliff kepada mak dia.. Ha , ni pon sama gak ! Dia pon tercengang dan tak percaya.. dia ditinggalkan ????

Wife paksa dia turun kereta dan masuk ke dalam restoran.. Dia tak nak.. Berdiri kat sebelah kereta malah siap nak berjalan ke arah jalan raya selagi aku tak datang amik dia !

Aku yang dah duduk  terpaksa bangun keluar untuk dukung dia masuk. Di kiri Zahra dan kanan Qhaliff ! Adehh ..

image

6 ulasan:

  1. Anak2 manja daddyle katakan....

    BalasPadam
  2. Sampai camtu yer Qhaliff, Zahra pun jeling je abg dia yer...

    BalasPadam
  3. hahahahahahaha.sabar jelah! dah biasa aben akan angkat dorg terus kot!

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI