Rezeki jadi blogger !

 

Awal blogging dulu , aku pasang angan angan.. Alangkah bestnya jika aku dapat masuk dalam majalah.. dapat masuk dalam suratkhabar.. masuk dalam tv ! Walaupun tak muat nak masuk , angan angan tetap ada !

Kemudian aku pasang angan angan dapat tajaan dari syarikat besar.. Dapat gadget percuma.. dapat baju percuma.. Jadi duta itu ini .. Perghhh.. Dapat melancong ke luar negara .. Huhuh..

Mimpi je laaa ! Tapi…

Segalanya tak mustahil !

Aku dah merasa masuk dalam majalah.. tv… dapat sponsor itu ini termasuk set home teater dari Pioneer !! Aku mmg idamkan dari dulu woooo ! Sejak abang aku beli , aku mmg jatuh cinta … dan rezeki jadi blogger.. Pionner sudi menaja.. set bernilai RM8K !! Pengsan !

Sekarang .. dengan Sony Mobile sponsor telefon pintar.. Nokia jugak pernah.. Air Asia bawak aku ke kilang AirBus… salah satu impian aku nak tengok kilang kapal terbang depan mata.. nak tengok kapal terbang naik turun depan mata  dan berada di landasan kapal terbang itu sendiri ! Perghhh.. Tercapai wehhh !

Banyak dah.. Alhamdulillah.. Hasil dari blog ! Aku tak sangka sama sekali..  Dan semalam .. dan hari ini !

imageimage

Aku bukanlah nak ceritakan pencapaian aku tapi nak bagitau korang yang .. Blogger mampu pergi jauh ! Tak semestinya terkenal atau jadi artis.. tapi mampu menjana pendapatan serta menjadikan impian yang selama ini satu angan angan , jadi kenyataan !

image

InshaAllah..

6 ulasan:

  1. Alhamdulillah..rezeki abg ben

    BalasPadam
  2. where there's a will, there's a skill.

    BalasPadam
  3. Terbaik abg Ben. Beri inspirasi pada blogger lain. Salute!

    BalasPadam
  4. Tahniah Bro.Ben, sumber inspirasi pada yg lain.. Keep it up!

    BalasPadam
  5. Rasa bangga dengan kejayaan bro Ben kerana bro adalah blogger idola Zumal. Tahniah yer...

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.