Dapur Tanpa Sempadan...

Rabu, 24 Jun 2015

Sememangnya dah begitu !

 

Zahra tiba-tiba menyendiri di sebalik langsir.. Aku pelik memula. Risau je dia dok mengutip benda dan masukkan ke dalam mulutnya.. Tapi tak la pulak.. Dia berdiri tegak jer..

image

Aku hampiri dia.. Aku selak seluar dia.. Hehehehe… Dok berak rupanya.. Aku biarkan dia selesaikan tugasannya. Bila dah selesai , dia pasti akan mencarik aku.. Dia tak leh lama dalam keadaan gitu.. Mesti suruh basuh masa tu gak ! Huhhhhu..

Memang budak , automatik gitu kan ? Tau tau menyorok ! Nampak sangat memang sesuai buat pepatah.. Mana ada orang berak depan orang ramai kan ? Eh , ada eh ? Owh… orang giler , duniawi !

2 komen :

Dunia Zumal berkata... [Reply to comment]

Sebab tu menyendiri rupanya...

Anil Wanina berkata... [Reply to comment]

alalala... pandainya zahra....

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI