Dapur Tanpa Sempadan...

Rabu, 17 Jun 2015

Tercapai cita-cita jadi duta produk !

 

Alhamdulillah.. Setelah 6 tahun dalam dunia blog. Tanpa perlu shawl , baju kurung serta pakaian ketat sana sini .. ada jugak pihak sudi menawarkan ‘jawatan’ duta kepada aku.. Hehehe.. Bukan calang calang punya company ni yer.. Tahun lepas untung berjuta ringgit yer ! Haaaa ..

Dan pagi semalam , aku gi la bersesi fotografi.. Huhuh.. Ikutkan aku bersama Qhaliff tapi Qhaliff masih lagi dok batuk dan selsema , sian pulak nak usung dia.. Hurmm..

imageimageimageimageimage

Team yang terlibat dalam sesi semalam… Terima kasih !! Terbaekk ! Rasa rasa korang … produk apa ?

image

14 komen :

Shuhaida Kabdy berkata... [Reply to comment]

Tahniah Ben..semoga Ben sentiasa di murahkan rezeki..produk utk org lelaki kut..

Fendi Rocka berkata... [Reply to comment]

makanan kesihatan?

HASRUL HASSAN berkata... [Reply to comment]

Tahniah ben

faziera193 berkata... [Reply to comment]

Tahniah!! ;)

mOoN IzzaN berkata... [Reply to comment]

tahniah abg ben..

Pokok Manggis Depan Rumah berkata... [Reply to comment]

Tahniah abg ben. Bukan senang nak dapat tawaran macam ni.

Cik Anis berkata... [Reply to comment]

cosmoderm..nmpk dh kt baju hehehe

Siti Rohaida Yusof berkata... [Reply to comment]

tahniah ben..

PinKy MoMMa berkata... [Reply to comment]

tahniahhhh bebenn..produk sado kah hikhik

Hanim Hashim berkata... [Reply to comment]

Tahniah ben ...makin segak rambut pasni hehe :D

bb_nona berkata... [Reply to comment]

produk kuat ? hahahah~

kalau baju, bukan gini ... hehee~~

thisni3zahata berkata... [Reply to comment]

Tahniah a.ben. Tapi tolong smpkn salam kawan2 pd photographer baju kemeja biru tu..Ex opismate sy tuh...huhu

Miss Moon berkata... [Reply to comment]

tahniah ben ...

rasmi seluar jean baru

anyonecanloseweight berkata... [Reply to comment]

Tahniah Mr. Ben Ashaari.
*angkat ibu jari*

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI