Dapur Tanpa Sempadan...

Ahad, 7 Jun 2015

Tidak boleh guna alasan tu lagi !

 

“ Daddy , nak gi mana ? “

“ Jumpa doktor.. nak ikut ke ? “

“ Tak nakkk.. “

Dulu.. aku boleh takutkan dia cam tu ! Sekarang ni ??? Dia serah diri kat doktor dah weh ! Tak payah disuruh.. Dia sukarela menawarkan dirinya untuk diperiksa tanpa menumpahkan setitik airmata pon , tauu ! Haaa…

image

Nampaknya , aku kena cari alasan lain untuk larikan diri dari dia terutama di malam hari.. Yelah , dia memanjang nak ikut jer.. Bukan tak boleh.. urusan jadi singkat bila dia ikut.. Tak dapat nak lepak lama ! Hahahaha… Grr…

2 komen :

Mek Zumbie berkata... [Reply to comment]

Sudah kebal dengan perkataan doktor. hehee

mas saari berkata... [Reply to comment]

baguslah qhaliff.. hehehee

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI