Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 20 Julai 2015

Aku memang suka bunga !

 

Sejak kecik lagi , aku memang kagum dengan keindahan bunga. Bunga yang berwarna warni warnanya , mendamaikan perasaan aku. Rupa bentuk yang menawan , cukup mengujakan aku !

SubhanaAllah.. Indah sungguh ciptaanMu. Andai satu hari bunga bunga ini tiada lagi di muka bumi ini , apa lagi yang akan mampu menarik perhatian aku ? Gadis gadis berpakaian legging ? Oh , tidakkk ! Melihat bunga sambil mengucapkan SubhanAllah , dapat gak pahala.. kan ? Lihat gadis sambil jawab gitu ? Cer la try… Huhuh.. Astagfirullah al a’zim.. Dengan pantas menundukkan pandangan mata kan ? Lihat bunga tak perlu buat gitu kan ? Haaa.. Walhal bunga lagi ayu dari gadis berlegging tu kan ? Haaa..

Pantang nampak bunga aku ni ! Teringin nak ke negara seperti Denmark, Belanda untuk menikmati permandangan indah bunga bungaan di sana !

image  imageimage

Cantik , kan ? Dan semalam aku ke Besut.. umah abang ipar aku.. di halaman rumahnya ada tanam pokok bunga.. Walaupun tak banyak dah bunganya tapi aku tetap gembira.. Yer , dalam hati aku !

imageimageimageimageimageimage

Sayangnya , aku belum mahir mengendalikan kamera. Banyak ‘scene’ yang terlepas.. ruginya !

1 komen :

Saidila Abdul Rahman berkata... [Reply to comment]

alamak ehhh...gambar embun nak menitis tu buat rasa nak beli lens yg lebih baik.....tapi i'am nikon....

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI