Dapur Tanpa Sempadan...

Rabu, 1 Julai 2015

Anak dara Ben Ashaari !

 

Olololo… dah besar dah… Dah makin terserlah kewanitaannya.. Eh ? Betul ke ? Hahahaha.. Pasni nak tindik telinga dia lak.. Ke tak yah ? Hurm..

imageimage

Masam cam bapak dia.. Tapi bila senyum ? Hurm… Pantang tengok bapak dia makan apa saja.. dia mai pegang kaki.. tarik seluar.. Nak jugak !

Sah anak bapak.. Adeh.. Boleh adik dah ni.. Lalalala ..

9 komen :

Raihanah Ahmad berkata... [Reply to comment]

tu dia, labuh pipi tu. comelnya

mOoN IzzaN berkata... [Reply to comment]

kehkeh.. dah boleh tambah dah tu abg ben..

Nurzakiah Hanum berkata... [Reply to comment]

tomeinya

Shark Kay berkata... [Reply to comment]

hahaha...
sabar sabar..
bulan puasa nie.

safurara berkata... [Reply to comment]

sebijik muka abg ben! besar sgt dh kakak zahra ni. #ehh

aswaleyla berkata... [Reply to comment]

alaaa bambam nye . comeyy

SweetLikeWhat berkata... [Reply to comment]

tindik aben..mesti comel..anak sulung saya tindik masa umur setahun..hehe

izzeyda berkata... [Reply to comment]

comelnya zahra..

baby comel berkata... [Reply to comment]

Anak bapak sungguh!
Orang cakap kalau muka bapak sejuk hati. tapi sat lg dia besar mesti muka mak ni..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI