Anak dara Ben Ashaari !

 

Olololo… dah besar dah… Dah makin terserlah kewanitaannya.. Eh ? Betul ke ? Hahahaha.. Pasni nak tindik telinga dia lak.. Ke tak yah ? Hurm..

imageimage

Masam cam bapak dia.. Tapi bila senyum ? Hurm… Pantang tengok bapak dia makan apa saja.. dia mai pegang kaki.. tarik seluar.. Nak jugak !

Sah anak bapak.. Adeh.. Boleh adik dah ni.. Lalalala ..

9 ulasan:

  1. tu dia, labuh pipi tu. comelnya

    BalasPadam
  2. kehkeh.. dah boleh tambah dah tu abg ben..

    BalasPadam
  3. hahaha...
    sabar sabar..
    bulan puasa nie.

    BalasPadam
  4. sebijik muka abg ben! besar sgt dh kakak zahra ni. #ehh

    BalasPadam
  5. tindik aben..mesti comel..anak sulung saya tindik masa umur setahun..hehe

    BalasPadam
  6. Anak bapak sungguh!
    Orang cakap kalau muka bapak sejuk hati. tapi sat lg dia besar mesti muka mak ni..

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009